Hogyan lehet sikeres az átállás a távmunkára?

A home office lehet egy nagyon kedvező fordulat a cég működésében, amikor a munkavállalók felismerik, hogy sokkal hatékonyabban tudnak otthonról dolgozni, mint egy zajos irodában. A vezetők és a tulajdonos pedig örülnek a teljesítménynövekedésnek, így mindenki elégedett. 

A másik véglet pedig, amikor akadozik a kommunikáció a szervezeten belül, korábban jól teljesítő munkatársak teljesítménye esik vissza, a vezetők kapkodják a fejüket, hogy nem képesek uralkodni a káoszon, a tulajdonos pedig ideges, hogy nem jönnek a számok.

A Learning Innovation távmunka tanácsadás keretében rávilágít olyan HR, szervezeti, illetve szabályozási kérdésekre is, amelyeket érdemes figyelembe venni az átállás során. A cég munkatársai elemzik az alkalmazott munkakörök és munkafolyamatok sajátosságait, és tanácsot adnak az átállásra vonatkozóan. Biztosítják a vezetők és beosztottak számára szükségesnek ítélt képzéseket is, illetve segítenek a kapcsolódó dokumentumok kialakításában is. A Learning Innovation tapasztalatait felhasználva pedig sikeres lehet a távmunka bevezetése a szervezetben.